Det var kanske det sista hon såg av honom

  
Mitt liv ter sig så hemskt tråkigt efter den här helgen. Färglöst. När jag vaknade upp i måndags var det som att vakna upp ur någon drömlik scen där man själv får välja handling och kostym. Till saken hörde att jag vaknade upp med feber, vilket gjorde verkligheten än dystrare. 
Jag hade besök av en vän från Amsterdam som var här och spelade skivor under fredagen. Dagarna som följde spenderade vi på diverse gator i east end, hånglade, skrattade. Jag antar att vi mest levde sådär klychigt för dagen men fan så fint det kan vara. Nu är jag så sjukt rastlös. Har druckit lite vin, ska dricka lite till och skriva mina sista utkast. Känner mig ganska bekymmerslös (bortsett från gråskalorna då)och för tillfället tycks det klä mig tämligen väl. 
   
  
  
Lyssnar på det här och saknar Frida lite också som är i Sverige nu. 



Kommentarer
Postat av: filippa

åh elin så himla fint! du är så fin ju, varför är du i london för!? och raveonettes <3<3

2011-03-03 @ 15:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0