En fragil kvinna

Jag har suttit uppe på mitt loft under en veckas tid där jag 
ägnat dagarna åt att skapa en killer-text som jag sedan ska
få komma att kalla litteratur men som i skrivande stund 
enbart bygger på illusioner och trasiga historier. 
Jag ser travar med böcker torna upp framför mig som jag
anar inom en snar framtid kommer rasa ned tillsammans 
med min karaktär mot avgrunden för att ligga kvar där bland
litteraturens sorgliga bottenskrap till någon vänlig själ 
kommer och plockar upp denna massa av visioner och räddar
den från vidare missöden. Vilken hemskt lång mening. 
Jag är så trött. En svag kvinna säger godnatt 

Kommentarer
Postat av: filippa

alltså elin, dör lite varje gång du uppdaterar. alltid så jävla fint. saknar dig fortfarande, såklart.

2011-03-15 @ 14:56:29
Postat av: Anonym

jag saknar dig tillbaka!!!e

2011-03-15 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0